OVERLAY WERKT!
Google+

U bevindt zich hier :

Home»Werkwijze

Werkwijze

Bij AaVéKa zijn er diverse mogelijkheden waar u voor kunt kiezen:
  • AaVéKa verzorgt de gehele administratie voor u, naar keuze op uw eigen werkplek of ons kantoor
  • U verzorgt (een deel van) de administratie zelf, waarbij AaVéKa een controlerende functie heeft, waarbij u zelf uw financiële pakket kiest, ongeacht of dit pakket lokaal of online beschikbaar is. AaVéKa heeft voldoende ervaring met diverse pakketten om de controlerende functie uit te voeren.

De administratie wordt zoveel mogelijk geautomatiseerd, waardoor informatie ten alle tijden beschikbaar is. Wij werken met Mamut Business Software voor het verzorgen van de administratie. Het jaarwerk wordt ondersteund door PM-Report. Waarna de aangifte middels Kluwer Compact naar de belasting wordt verzonden.

  • Bij AaVéKa heeft u één contact persoon
  • Ondersteuning bij diverse problemen door inschakelen van deskundigen, derhalve betaalt u alleen voor specifieke deskundigheid indien u het nodig heeft
  • Indien desgewenst op de werkplek van de client
  • Duidelijke en gespecificeerde factuur
  • Korte lijnen
Copyright © 2017 Administratiekantoor AaVeKa